Premium veiksmingumo rūšys: Zero ® ir Polar ® Premium Longlife aušinimo skysčiai
Sumaišyti su atitinkamu vandens kiekiu Zero ® ir Polar ® Premium Longlife aušinimo skysčiai yra naudojami kaip aušinimo ir karščio perdavimo skysčiai vidaus degimo varikliuose. Vidinio degimo karštį skystis perneša į radiatorių, kuriame mišinį aušina oro srovė. Abi minetos aušinimo priemonės yra skysčiai etilenglikolio pagrindu, kurie suteikia nuolatinę apsaugą nuo užšalimo ir virimo, o taip pat ir nuo korozijos. Prailgintas aušinimo skysčio veikimas, dažnai visam variklio ar transporto priemonės naudojimo laikui, yra gaunamas dėl faktiškai neišeikvojamų korozijos inhibitorių savybių.
Šie produktai gali būti maišomi ir yra suderinami su ankstesniais, silikatų savo sudėtyje turinčiais, aušinimo skysčiais. Dėl ypatingų aušinimo skysčių pranašumų Zero ® ar Polar ® Premium Longlife Antifreeze Coolant geriau apsaugo aliumininio paviršius ir prailgina keitimų intervalus, naudojant gryną Zero ® ar Polar ® Premium Longlife Antifreeze Coolant.
Nenaudokite mišinių su kitais aušinimo skysčiais, nes tai gali sumažinti veiksmingumą. Mišinius su kitais aušinimo skysčiais naudokite tik išskirtiniais atvejais.
Gamintojo atliktų išplėstinių automobilių bandymų metu sinergetinė mono - ir di-karboksilio rūgščių kombinacija, esanti šiame aušinimo skystyje, suteikė apsaugą bent jau 650 000 km (maždaug 8 000 valandų) naudojant vilkike ir autobuse ar 250 000 km (maždaug 2 000 valandų) lengvajame automobilyje ar 32 000 valandų (ar 6 metai) stacionariame variklyje.
Rekomenduojama keisti aušinimo skystį kas penkerius metus ar pagal anksčiau minėtą kilometražą ar veikimo laiką, priklausomai nuo to kuris terminas sueina anksčiau.
Aušinimo skysčiai viršyja žinomų Europos, Tarptautinių standartų ir Originalios įrangos gamintojų (OEM) reikalavimus: ASTM D 3306/4656, ASTM D 4985, BS 6580, FVV Heft R443, AFNOR NF R15-601, JASO M325, JIS K2234, Opel – GM 6277M, VW/Audi/Skoda/Seat/Porsche TL 774 D/F=G12 +, Ford Europe WSS-M97B44-D, Mazda MEZ MN 121 D, Mercedes-Benz 325.3; Cummins IS serija & N14, MAN Steyr 324, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W AG D36 5600, Mack 014 GS 17009, Renault 41-01-001/--Q Tipas D, Scania TB 1451 ir TI 2-98 08 13 TB, MTU MTL 5084.
Premium veiksmingumo rūšys: Zero ® ir Polar ® Premium Longlife aušinimo skysčiai
Sumaišyti su atitinkamu vandens kiekiu Zero ® ir Polar ® Premium Longlife aušinimo skysčiai yra naudojami kaip aušinimo ir karščio perdavimo skysčiai vidaus degimo varikliuose. Vidinio degimo karštį skystis perneša į radiatorių, kuriame mišinį aušina oro srovė. Abi minetos aušinimo priemonės yra skysčiai etilenglikolio pagrindu, kurie suteikia nuolatinę apsaugą nuo užšalimo ir virimo, o taip pat ir nuo korozijos. Prailgintas aušinimo skysčio veikimas, dažnai visam variklio ar transporto priemonės naudojimo laikui, yra gaunamas dėl faktiškai neišeikvojamų korozijos inhibitorių savybių.
Šie produktai gali būti maišomi ir yra suderinami su ankstesniais, silikatų savo sudėtyje turinčiais, aušinimo skysčiais. Dėl ypatingų aušinimo skysčių pranašumų Zero ® ar Polar ® Premium Longlife Antifreeze Coolant geriau apsaugo aliumininio paviršius ir prailgina keitimų intervalus, naudojant gryną Zero ® ar Polar ® Premium Longlife Antifreeze Coolant.
Nenaudokite mišinių su kitais aušinimo skysčiais, nes tai gali sumažinti veiksmingumą. Mišinius su kitais aušinimo skysčiais naudokite tik išskirtiniais atvejais.
Gamintojo atliktų išplėstinių automobilių bandymų metu sinergetinė mono - ir di-karboksilio rūgščių kombinacija, esanti šiame aušinimo skystyje, suteikė apsaugą bent jau 650 000 km (maždaug 8 000 valandų) naudojant vilkike ir autobuse ar 250 000 km (maždaug 2 000 valandų) lengvajame automobilyje ar 32 000 valandų (ar 6 metai) stacionariame variklyje.
Rekomenduojama keisti aušinimo skystį kas penkerius metus ar pagal anksčiau minėtą kilometražą ar veikimo laiką, priklausomai nuo to kuris terminas sueina anksčiau.
Aušinimo skysčiai viršyja žinomų Europos, Tarptautinių standartų ir Originalios įrangos gamintojų (OEM) reikalavimus: ASTM D 3306/4656, ASTM D 4985, BS 6580, FVV Heft R443, AFNOR NF R15-601, JASO M325, JIS K2234, Opel – GM 6277M, VW/Audi/Skoda/Seat/Porsche TL 774 D/F=G12 +, Ford Europe WSS-M97B44-D, Mazda MEZ MN 121 D, Mercedes-Benz 325.3; Cummins IS serija & N14, MAN Steyr 324, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W AG D36 5600, Mack 014 GS 17009, Renault 41-01-001/--Q Tipas D, Scania TB 1451 ir TI 2-98 08 13 TB, MTU MTL 5084. Фото и видео носят иллюстративный характер.
Удобная история покупок, обслуживания и гарантийных работ онлайн
Уже зарегистрирован?Логин.
Stokker использует файлы cookie. Продолжая, вы соглашаетесь на использование файлов cookie. Чтобы отказаться от файлов cookie, измените настройки веб-браузера вашего устройства и удалите сохраненные файлы cookie.
Мы используем файлы cookie на веб-сайте Stokker, чтобы предоставить вам наилучший пользовательский интерфейс. Выбирая «Я согласен», вы соглашаетесь на использование всех файлов cookie. Осмотреть поближе.